(KUNTALIITON UUTISKIRJE HELMIKUUSSA 2010)
Valtuusto on kunnan ylin päättävä elin. Me valtuutetut olemme siis kunnan suurimpia vallankäyttäjiä – ainakin periaatteessa. Aina se ei siltä tunnu.
(KUNTALIITON UUTISKIRJE HELMIKUUSSA 2010)
Valtuusto on kunnan ylin päättävä elin. Me valtuutetut olemme siis kunnan suurimpia vallankäyttäjiä – ainakin periaatteessa. Aina se ei siltä tunnu.