Vallan käyttäjät

(KUNTALIITON UUTISKIRJE HELMIKUUSSA 2010)

Valtuusto on kunnan ylin päättävä elin. Me valtuutetut olemme siis kunnan suurimpia vallankäyttäjiä – ainakin periaatteessa. Aina se ei siltä tunnu.

Lue lisää